Sběr dat: během května 2022 v rámci ankety v Bakalářích
Respondenti: 371 žáků GNŠ
Cílem šetření bylo zjistit názory žáků na školu. Dotazník byl rozdělen do dvou bloků. První blok sledoval obecné fungování a chod školy (atmosféra ve škole, bezpečnost ve škole, technické vybavení školy, školní parlament a školní jídelna), druhý se zaměřoval na atmosféru ve třídě a hodnocení práce třídního učitele. Žáci zaznamenávali své odpovědi pomocí stupnice 1–5 (1 nejlepší, 5 nejhorší), nebo volbou mezi odpověďmi ano, spíše ano, ne, spíše ne či ano, ne. Odpovědi byly sečteny, převedeny na procenta a byly vyjádřeny graficky.
Je potěšitelné, že u většiny položených otázek převažovaly kladné odpovědi. Žáci chodí do školy rádi, ve škole se cítí bezpečně, třídní kolektivy jsou fungující a vztahy s třídními učiteli jsou dobře nastaveny.
1. Blok – atmosféra ve škole, vybavení školy, studentský parlament a fungování školní jídelny
![Graf 1](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-1.png)
![Graf 2](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-2.png)
![Graf 3](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-3.png)
![Graf 4](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-4.png)
![Graf 5](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-5.png)
![Graf 6](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-6.png)
![Graf 7](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-7.png)
![Graf 8](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-8.png)
2. Blok – vztahy a atmosféra ve třídě
![Graf 9](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-9.png)
![Graf 10](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-10.png)
![Graf 11](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-11.png)
![Graf 12](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-12.png)
![Graf 13](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-13.png)
![Graf 14](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-14.png)
![Graf 15](/images/docs/evaluace/2022/ks-2022-05-graf-15.png)